Εξοικειωθείτε με το σώμα και τις καμπύλες σας
Εάν ανήκετε στις ζουμερές γυναίκες με τις πολλές καμπύλες και τα πλούσια κάλλη…κι αν το νούμερό σας ξεκινά από Large και πάνω, μάθετε πώς να αναδεικνύετε την ομορφιά σας και μην ανησυχείτε για το ότι όλες οι υπόλοιπες γυναίκες μοιάζουν να φορούν μέγεθος XXS. Κορίτσια, ο κόσμος μας δεν είναι γεμάτος ανορεξικές γυναίκες που βασανίζονται τρώγοντας μαρουλόφυλλα όλη μέρα…
Αγαπήστε το σώμα σας και βρείτε ποια είναι τα δυνατά σας σημεία για να τα αναδεικνύετε και να τα επιδεικνύετε κάθε στιγμή! Όποιο κι αν είναι το μέγεθός σας, μην έχετε κόμπλεξ. Εάν αγαπάτε αυτό που είστε θα αισθάνεστε καλύτερα και θα το εκπέμπετε! Ανακτήστε την αυτοπεποίθησή σας…γιατί σας αξίζει!
Γνωρίστε καλύτερα το σώμα σας και βρείτε ποια ρούχα και εσώρουχα σας κολακεύουν καλύτερα. Δοκιμάστε διάφορα ρούχα και εσώρουχα μπροστά σε έναν ολόσωμο καθρέφτη και καταγράψτε τα ρούχα που σας πηγαίνουν καλύτερα. Είναι τα πουκάμισα και οι πλισέ φούστες; Είναι τα ριχτά παντελόνια και οι μπλούζες με βαθύ ντεκολτέ; Είναι τα βαμβακερά ή τα δαντελωτά εσώρουχα;
Συνήθως στις πιο πληθωρικές γυναίκες το δυνατό τους σημείο είναι το μπούστο τους ή οι γεμάτοι γλουτοί και τα οπίσθιά τους. Ανακαλύψτε κι εσείς ποιο είναι το δυνατό σημείο του σώματός σας και φροντίστε να αγοράζετε ρούχα που θα το αναδεικνύουν!
Όσον αφορά τα εσώρουχα, μην προτιμάτε στενά εσώρουχα που θα σας «καταπιέζουν»! Βέβαια, να μην είναι και τόσο χαλαρά ώστε να φαίνονται 2-3 μεγέθη μεγαλύτερα…να τόσο χαλαρά ώστε να αγκαλιάζουν το σώμα σας και να αναδεικνύουν τις καμπύλες σας. Επιλέξτε χρώματα και υφάσματα που θα ταιριάζουν στο δέρμα σας και θα σας κάνουν να αισθάνεστε άνετα.
Τα όμορφα εσώρουχα θα σας κάνουν να αισθανθείτε όμορφες και σέξι! Γιατί ποιος είπε πως οι γυναίκες με πιασίματα δεν είναι σέξι; Οι καμπύλες μας είναι αυτές που μας κάνουν γυναίκες και δεν υπάρχει τίποτε ομορφότερο από να τις αναδεικνύουμε – χωρίς φόβο και πάθος. Γυναίκες με αυτοπεποίθηση και πραγματική ομορφιά που δεν ντρέπονται για αυτό που είναι – αυτό θα πει ομορφιά που πηγάζει εκ των έσω!
Οι Πληθωρικές Γυναίκες στην Ιστορία
Οι πληθωρικές γυναίκες πάντοτε κατάφερναν να έχουν έναν κομβικό ρόλο είτε θετικό είτε αρνητικό στην ιστορία και πάντοτε επηρέαζαν καταστάσεις με τον έναν η τον άλλο τρόπο.
Στο έργο του Σαίξπηρ Τρώιλος και Χρησηίδα, η πληθωρική Χρησηίδα αποπλανεί τόσο τον Τρώα πρίγκιπα Τρώιλο τον γιό του Πριάμου όσο και τον κύριο πρωταγωνιστή της Ιλιάδας, τον Αχιλλέα, η αδερφή της η επίσης πληθωρική Πολυξένη είναι το πρόσωπο εκείνο εξαιτίας του οποίου ο Αχιλλέας διαπραγματευόταν ειρήνη με τους Τρώες πίσω από την πλάτη των Αχαιών, και όταν η Πολυξένη του αρνήθηκε τον έρωτα, την θυσίασαν τον τάφο του Αχιλλέα μετά την κατάληψη και την καταστροφή της Τροίας.
Στην κλασσική Αθήνα των μηδικών πολέμων, η επίσης πληθωρική Άτοσσα σύζυγος του Δαρείου του Μεγάλου και κόρη του Κύρου του ιδρυτή της αυτοκρατορίας των Αχαιμενιδών και μητέρα του Ξέρξη ήταν αυτή που μετά από παραίνεση του Έλληνα γιατρού του Δαρείου Δημοκίδη τον παρακίνησε στην πρώτη εκστρατεία εναντίον των Αθηναίων, σύμφωνα δε με τον Ηρόδοτο οι Πέρσες είχαν ιδιαίτερη αδυναμία στης γυναίκες με πλούσιο μπούστο, γεγονός που έγινε αίτια για ένα έντονο διπλωματικό επεισόδιο στην αυλή του Μακεδόνα βασιλιά Αλέξανδρου του πρώτου. Η γνωστή σε όλους μας Ασπασία, η πλέον διάσημη εταίρα της Μιλήτου και αργότερα σύντροφος του Περικλή από την οποία και απέκτησε έναν γιο ονόματι επίσης Περικλή, είχε επίσης ιδιαίτερες καμπύλες, καθώς επίσης και η γνωστή μας Ολυμπιάδα η μητέρα του μεγάλου Αλεξάνδρου, σύμφωνα δε με τον ιστορικό Καλλισθένη που ακολούθησε την εκστρατεία του Μακεδόνα στρατηλάτη η Ρωξάνη την οποία και παντρεύτηκε ο Αλέξανδρος στην Βακτριανή ήταν επίσης εντυπωσιακή και χυμώδης γυναίκα.
Η γνωστή σε όλους μας Κλεοπάτρα της Αιγύπτου με την οποία ο Ιούλιος Καίσαρας απέκτησε έναν γιό τον Καισαρίωνα περιγράφεται από τον χρονικογράφο Πλούταρχο ως εξής: «Δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφη αλλά πληθωρική και αισθησιακή γυναίκα δασκάλα αξεπέραστη στα ψαμίθια και στα καλλυντικά και ήταν εντελώς ανυποψίαστη για οτιδήποτε είχε σχέση με την αιδώ». Η Μεσσαλίνα σύζυγος του ρωμαίου αυτοκράτορα Κλαύδιου και μια από τις διαβόητες πόρνες της αυτοκρατορίας, σύμφωνα δε με τον ιστορικό Γάϊο Σουετώνιο προσκάλεσε σε διαγωνισμό εραστών της γνωστότερη πόρνη της Ρώμης κατά την απουσία του Κλαύδιου από την πρωτεύουσα τον οποίο και κέρδισε, γεγονός που οφειλόταν εν μέρει και στο πλούσιο παρουσιαστικό της.
Η Φαυστίνα η σύζυγος του συνετού Ρωμαίου αυτοκράτορα Μάρκου Αυρήλιου είχε αναστατώσει την αυλή με της περιπέτειές της αλλά ο αυτοκράτορας της το συγχωρούσε, ακόμη και όταν εραστής της έγινε ο γνωστός μονομάχος Βέρουλος, όπως μας μεταφέρει ο ιστορικός Κορνήλιος Τάκιτος.
Στις απαρχές της βυζαντινής περιόδου η αυτοκράτειρα Ευσεβεία η Αθηναία, σύζυγος του Κωνστάντιου γιου του μεγάλου Κωνσταντίνου ήταν η μόνη που είχε επιρροή πάνω στην τραχιά, οξεία και απαίδευτη φύση του αυτοκράτορα λόγω του εντυπωσιακού παρουσιαστικού της και της καλοσύνης της, σύμφωνα δε με τον ιστορικό Ανατόλ Φράνς ήταν κρυφά ερωτευμένη με τον καλοσυνάτο Ιουλιανό, ξάδερφο του Κωνστάντιου και μετέπειτα αυτοκράτορα του Βυζαντίου. Η Πουλχερία αδερφή του αυτοκράτορα Θεοδοσίου του Β’ ήταν μια ώριμη και με πλούσιες καμπύλες γυναίκα όταν διαδέχτηκε τον αδερφό της στον θρόνο, οι περιπέτειες της, ακόμη και μετά τον γάμο της με τον στρατιωτικό Μαρκιανό, τον μετέπειτα αυτοκράτορα, είχαν σαν αποτέλεσμα την οξεία κριτική του τότε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ο οποίος και καθαιρέθηκε και πέρασε το υπόλοιπο της ζωής του στην εξορία, όπως μας μεταφέρει ο Σωκράτης ιστορικός του 5ου αιώνα. Η Θεοδώρα σύζυγος του Ιουστινιανού και μετέπειτα αυτοκράτειρα, πριν γνωρίσει τον Ιουστινιανό υπήρξε μια από τις πλέον γνωστές πόρνες της αυτοκρατορίας, όπως μας μεταφέρει ο ιστορικός Προκόπιος στην απόκρυφη ιστορία του, η Θεοδώρα ήταν κόρη αρκτοτρόφου από την Κύπρο και από νεαρή ηλικία πέρασε από τα πορνεία της Αλεξάνδρειας, και ήταν δε ιδιαίτερα εντυπωσιακή γυναίκα. Η Θεοδώρα δεν ανήκε στις πολυτελής εταίρες αλλά στις κατηγορία των ιεροδούλων που στο Βυζάντιο τις αποκαλούσαν «πεζήν» ακολουθούσαν δηλαδή τους απλούς στρατιώτες στις μάχες, Η Ειρήνη η Αθηναία σύζυγος του αυτοκράτορα Λέοντα του Ε’ συμμετείχε σε συνωμοσία εναντίον του συζύγου της, τον οποίο και δολοφονήσαν την ημέρα των Χριστουγέννων στο παρεκκλήσι του ανακτόρου και τον διαδέχθηκε ως επίτροπος του ανήλικου γιου της, του μετέπειτα αυτοκράτορα Κωνσταντίνου του ΣΤ’ αν και ήταν μεσήλικη οι πηγές μας αναφέρουν ότι ήταν ωραία και πληθωρική γυναίκα όταν κατέφτασε η πρόταση του Καρλομάγνου, αυτοκράτορα της δύσης να παντρευτεί την Ειρήνη και να ενωθούν οι αυτοκρατορίες.
Η Θεοφανώ μητέρα του Βασιλείου του Βουλγαροκτόνου υπήρξε σύζυγος του Νικηφόρου Φωκά και ερωμένη του μετέπειτα αυτοκράτορα Ιωάννη Κουρκούα, γνωστότερου σε εμάς με τον παρώνυμο Τσιμισκής, ο ιστορικός Σκυλίτζης μας μεταφέρει ότι εκτός από ωραία γυναίκα ήταν βουτηγμένη στις μηχανορραφίες και στις συνομωσίες, βοήθησε τον Τσιμισκή να ανέβει στο θρόνο αλλά κατόπιν πιέσεων του Πατριάρχη Πολύευκτου ο αυτοκράτορας την εξόρισε και όταν μετά από 1 χρόνο ο Πολύευκτος πέθανε τον αντικατέστησε με έναν μοναχό της αρεσκείας του.
Η αυτοκράτειρα Ζωή ανεψιά του Βασιλείου του Βουλγαροκτόνου διατηρούσε το επιβλητικό παρουσιαστικό της και στα 60 χρησιμοποιώντας διάφορα αλχημικά κατασκευάσματα και μαντζούνια που ήλπιζε ότι θα την διατηρήσουν νέα, στα 62 της παντρεύτηκε τον στρατηγό Κωσταντίνο Μονομάχο τον οποίο και έστεψε αυτοκράτορα αμέσως μετά. Η μητέρα του τελευταίου αυτοκράτορα Κωνσταντίνου του ΙΑ’ Σερβίδα πριγκίπισσα Ελένη Δραγάτζη ήταν σύμφωνα με τον ιστορικό Δούκα μια εντυπωσιακή και καλοσυνάτη γυναίκα με σχετικά φαρδιά λεκάνη. Τα λεγόμενα ανατολικά πρότυπα περί του γυναικείου κάλλους υπήρξαν διαχρονικά και στην δύση. Η Μαρία Τυδόρ βασίλισσα της Αγγλίας, κόρη του Ερρίκου του 8ου διαδέχτηκε στον θρόνο τον πατέρα της όταν οι 7 σύζυγοι του απέτυχαν να του δώσουν άρρενα διάδοχο, η Τυδόρ κόρη της πρώτης συζύγου του Ερρίκου της Αικατερίνης της Αραγωνίας, υπήρξε εκτός από σκληροπυρηνική καθολική και μια γυναίκα μια πλούσιες καμπύλες και παρ΄όλη την έντονη ερωτική ζωή της απέτυχε να αφήσει διάδοχο στον αγγλικό θρόνο, έτσι της διαδέχτηκε η ετεροθαλής αδερφή της Ελισάβετ Α’. Η Μεγάλη Αικατερίνη της Ρωσίας γνωστή και σε εμάς από τα ορλωφικά υπήρξε μια ωραία και πληθωρική γυναίκα το ίδιο και η ερωμένη του Λουδοβίκου μαντάμ ντε πομπαντούρ.
Σαν τελικό συμπέρασμα αναφέρουμε το εξής: Παρά τις γυναίκες – καχεκτικά που μεσουρανούν σήμερα στις πασαρέλες και στα γούστα της ανδρικής μάζας, η χρυσή εποχή του γυναικείου κάλλους θεωρείται πάντα η εποχή της δεκαετίας του 60, η εποχή της Marilyn Monroe και της Ava Gardner.
Oι καμπύλες ήταν πάντα στην μόδα!!!
Large Women vs Thin Women in the U.S. and throughout the World
In America and in most parts of the globe today there is a lot of pressure on women of all shapes and sizes. First, of all when was the last time you saw a large beautiful model? Or when did you see a healthy skinny model? You may have seen a full figured model in a catalogue, or at a Lane Bryant store. Other than that, the general public views skinny, young, long-legged models that are on the brink of starvation as the norm. I will say this, and I know that I speak for a lot of other men out there, that I prefer to date and see full-figured women over skinny women. Some guys are attracted to full figured women but are too weak to admit their preference in fear that other men would scoff at them. I personally do not care what others think and I think it is real sexy to see a pretty faced full figured lady all dressed up and looking really hot. Now, that is beauty in the making. Besides, how many skinny women out there have large natural breasts? The answer to this question is not very many; and usually skinny women that have large breasts have had some form of breast augmentation – (breast augmentation involves using implants to fulfil your desire for fuller breasts or to restore breast volume).
Now, those skinny women that have chosen the surgery route are sometimes labelled as “Barbie Doll” beauty, not natural beauty.
I personally like and enjoy the natural look and true beauty of a large “Voluptuous” woman. This is what full figured natural beauties seem to offer along with having real amazing personalities. They are also known for intelligence and are usually very fun to date and have conversations with on a daily basis. Just remember, as we age, our looks can fade.
I am a firm believer that vanity fades with time and being psychologically connected and communicative is a definite plus for longevity.
I think women should focus less on the exterior and more on their interior beauty and a personality, like an old wise saying says: “Beauty is subjective, real beauty comes from inside”.
I feel that the pressures of society should be lifted off of women’s shoulders because the Victoria Secret commercial models and Fredrick’s of Hollywood models are not realistic goals for women. In fact probably less than 1- 2 percent of the general population even come close to looking like this type and shape of a woman. So let’s get real modelling agencies, and start hiring the real women in true fashion. In my opinion, and the opinion of many others, would be a very pretty, full-figured woman all decked out in attractive attire. So, go ahead and hold these agencies accountable and write to them and express your opinions. Best of all; do not support them until they have a true representative of the woman in place.
Sincerely
John Cutler
Το σεξ είναι καλύτερο από τα χρήματα για την επίτευξη της ευτυχίας, περισσότερα χρήματα δεν σημαίνουν περισσότερο σεξ, αλλά όμως περισσότερο σεξ μπορεί να σας κάνει να νιώθετε πλουσιότεροι.
Άρθρο του Sid Kirchheimer
Σχολιασμένο από την γιατρό Brunilda Nazario, MD
Καλές ειδήσεις για ανθρώπους στων οποίων τις κρεβατοκάμαρες αναπτύσσεται περισσότερη δραστηριότητα από ότι στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους. Έρευνες αποδεικνύουν ότι το σεξ είναι καλύτερο για την ευτυχία σας από ότι τα χρήματα.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η φτώχια που συνδυάζεται με σεξουαλική ενεργητικότητα είναι το μυστικό για μια ευτυχισμένη ζωή. Αλλά όμως παρά την κοινή πεποίθηση, οικονομικοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι περισσότερα χρήματα δεν σημαίνει και περισσότερο σεξ.
Μετά από ανάλυση στοιχείων προσωπικά αναφερόμενων επίπεδων σεξουαλικής δραστηριότητας και αίσθησης ευτυχίας σε έρευνα που έγινε σε 16.000 ανθρώπους, οι οικονομολόγοι David Blachflower του κολλεγίου Dartmouth και Andrew Oswald του πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας υποστήριξαν ότι το σεξ επηρεάζει τόσο έντονα και τόσο θετικά το αίσθημα της ευτυχίας ώστε υπολόγισαν ότι η αύξηση του ρυθμού της συνουσίας από μία φορά το μήνα σε μία φορά την εβδομάδα ισοδυναμεί με μια παραγόμενη αίσθηση ευτυχίας ίση με την επιπλέον παροχή ενός ποσού της τάξης των 50.000 δολαρίων στο εισόδημα του μέσου Αμερικανού.
Τα τεκμήρια που έχουμε είναι ξεκάθαρα στο ότι τα χρήματα επηρεάζουν μεν την αίσθηση της ευτυχίας, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό όσο θέλουν να μας παρουσιάσουν οι οικονομολόγοι” λέει ο Blanchflower. “Έπρεπε να αποτανθούμε στους ψυχολόγους και να τελικά να συνειδητοποιήσουμε ότι άλλα είναι τα πράγματα τα οποία είναι πραγματικά σημαντικά”.
Πλούσιος άνθρωπος – Φτωχός άνθρωπος: Ποια είναι η διαφορά;
Στο πόνημα τους με τίτλο «Χρήμα, Σεξ και Ευτυχία: Μια εμπειρική Μελέτη» το οποίο δημοσιεύθηκε πρόσφατα από την υπηρεσία του εθνικού γραφείου της οικονομικής έρευνας της Βρετανίας, οι Άγγλοι επιστήμονες ουσιαστικά θέτουν ένα συγκεκριμένο ποσό δολαρίων ως μονάδα μετρήσεως του επίπεδου ευτυχίας ως αποτέλεσμα του σεξ και των παρεπομένων του.
Παρά την κοινή πεποίθηση, οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι η κατοχή περισσότερων χρημάτων δεν σημαίνει και περισσότερο σεξ καθώς δεν υπάρχει απολύτως καμία διαφορά ανάμεσα στην συχνότητα του σεξ και του επιπέδου εισοδήματος. Απεναντίας διαπιστώνουν ότι το σεξ φαίνεται να έχει μεγαλύτερη επίδραση στα επίπεδα της αίσθησης ευτυχίας στους μορφωμένους και κατά πάσα πιθανότητα πιο εύπορους απ’ ότι σε εκείνους με τη χαμηλότερη εκπαίδευση.
Σε γενικές γραμμές, οι ευτυχέστεροι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν περισσότερο σεξ και οι παντρεμένοι, οι τελευταίοι ανέφεραν ένα ποσοστό της τάξης του 30% περισσότερης δράσης στην κρεβατοκάμαρα από τους ελεύθερους. Ουσιαστικά οι οικονομολόγοι υπολογίζουν ότι ένας σταθερός και διαρκής γάμος εξισώνεται με μια αίσθηση ευτυχίας αντίστοιχης παροχής ενός ποσού της τάξης των 100.000 δολαρίων ετησίως. Το δε διαζύγιο, μεταφράζεται σε μια μείωση της αίσθησης ευτυχίας απώλειας ποσού της τάξεως των 66.000 δολαρίων ετησίως.
Το εάν η έντονη αυτή ώθηση ευτυχίας που θα αναλογούσε σε μια αύξηση του εισοδήματος, είναι αποτέλεσμα της συζυγικής ευδαιμονίας ή περισσότερου σεξ είναι ανοιχτό θέμα προς συζήτηση. Αλλά όμως οι «οικονομετρικοί» υπολογισμοί των Άγγλων επιστημόνων επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο αυτό το οποίοι ψυχολόγοι γνωρίζουν από καιρό: Οι περισσότερο ευτυχείς άνθρωποι είναι αυτοί που είναι πλουσιότεροι σε σεξουαλική δραστηριότητα!!!
«Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι άνθρωποι με ελαττωμένη σεξουαλική επαφή πάσχουν συχνότερα από κατάθλιψη», αναφέρει ο ψυχολόγος και το θεραπευτής γενετησίων παθήσεων Dr. Robert Hatfield, PhD, του πανεπιστημίου του Cincinnati και κύριος εκπρόσωπος της «Ένωσης Μελέτης της Σεξουαλικότητας». «Αντιθέτως, εάν δεν έχετε τάσεις κατάθλιψης, εάν δηλαδή ανήκετε στους ευτυχείς, όπως λένε μερικοί, είναι πιθανότερο να έχετε συχνότερη σεξουαλική επαφή» αναφέρει ο Αμερικανός επιστήμονας.
Οδηγεί λοιπόν το σεξ στην ευτυχία, ή είναι γεγονός ότι ευτυχείς άνθρωποι οδηγούν συχνότερα ο ένας τον άλλον στην κρεβατοκάμαρα; Το ερώτημα αυτό είναι κάτι που ερευνάται, υπάρχουν όμως αποδεδειγμένα τεκμήρια, ότι η ψυχή και το σεξ τρέφονται το ένα από το άλλο.
Αρσενικά υπό εξαφάνιση
«Σώστε τα αρσενικά!!!». Αδιανόητη θα φάνταζε πριν από μερικές δεκαετίες η φράση – κραυγή αγωνίας, που έγινε τίτλος επιτυχημένου βιβλίου και, όπως φαίνεται, εσωτερική προσταγή για γυναίκες του 21ου αιώνα. Ο φεμινισμός, λοιπόν, ευνούχισε τους άντρες ή η κάκιστη ερμηνεία του από θηλυκά με εμμονές και απωθημένα, που σε συνδυασμό με την προβολή προτύπων από τα media – όπου συχνά οι άντρες απεικονίζονται ως άτιμοι, κτηνώδεις, αποτυχημένοι ή ανόητοι – οδήγησε σε μια διεστραμμένη εκδοχή του!!! Την στέρηση της αρχοντιάς και του προστατευτικού ρόλου των ανδρών στην κοινωνία και την αποδόμηση ρόλων αμφοτέρων των φύλων διαπιστώνουν επιστήμονες – συγγραφείς, μεταξύ των οποίων αρκετές εκπρόσωποι του «ασθενούς» φύλου, προκαλώντας σάλο στα γυναικεία στίφη. Η διάσημη Αμερικανίδα Κάθλιν Πάρκερ στο συγκλονιστικό βιβλίο «Save the Males» καταγράφει την πορεία του πάλαι ποτέ ισχυρού φύλου προς την παρακμή, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά των συζητήσεων που έχουν ανάψει τον τελευταίο καιρό. Υπενθυμίζει πως επί 30 χρόνια οι άντρες δέχθηκαν τα πυρά μιας κουλτούρας βασισμένης στην αντίληψη ότι αυτοί φταίνε για κάθε δεινό της ζωής και επιρρίπτει ευθύνες σε «φεμινιστές», media, κινηματογράφο, μουσική, εκπαιδευτικό σύστημα, πολιτική, ενώ ο συγγραφέας Ρίτσαρντ Ντόιλ, σε παλαιότερο βιβλίο με τον ίδιο τίτλο, κατηγορεί, επίσης, νομοθέτες και δικαστές. Ο βραβευμένος Γουόρεν Φάρελ, με τελευταίο συγγραφικό έργο το «Does Feminism discriminate against Men?» (Κάνει ο φεμινισμός διακρίσεις κατά των αντρών;), επισημαίνει πως «το πρόβλημα με το φεμινισμό είναι ότι είδε τους άντρες ως εχθρούς. Όταν μόνο ένα φύλο κερδίζει, τότε και τα δύο φύλα χάνουν», ενώ η Κάρολ Πλα Λιμπό, συγγραφέας του «Prude», διαπιστώνει ότι «παρερμηνεύοντας την ελευθερία, μερικές γυναίκες συμπεριφέρονται χυδαιότερα από το χειρότερο άντρα». Και καθώς πολλά θηλυκά προμηθεύονται και φορούν T-shirts που διατίθενται στη διεθνή αγορά με το σλόγκαν «Boys are stupid – Throw rocks at them» («Τα αγόρια είναι ηλίθια – Λιθοβολήστε τα»!), οι περισσότερες έρευνες μεταδίδουν μια φθαρμένη εικόνα της σημερινής αρρενωπότητας:Παρουσιάζουν τους άντρες νευρωτικούς και λιγότερο καταξιωμένους, «αντικείμενα» και ελάχιστα σεβάσμιους, περισσότερο μπερδεμένους από ποτέ με την ταυτότητα τους και απογοητευμένους, λόγω περιθωριοποίησής τους. Η σημασία της πατρότητας υποβαθμίστηκε ως παλιομοδίτικη έννοια και οι γυναίκες – αρκετές από τις οποίες αναμασούν τον αστικό μύθο της τεκνοποίησης μέσω κλωνοποίησης και χωρίς τη συμβολή των αντρών – δύσκολα δέχονται ότι τα αγόρια μετά τα επτά τους χρόνια προτιμούν την πατρική συντροφιά. «Στην Ελλάδα χιλιάδες αρσενικά παιδιά διαζευγμένων γονέων μεγαλώνουν σε γυναικείο περιβάλλον, χωρίς αντρικό πρότυπο, και συχνά ευνουχίζονται νωρίς από τη νοοτροπία των, κατά το διεθνή νεολογισμό, «φεμιναζί» – κίνημα που έχει ως σκοπό την πλήρη απελευθέρωση των αμβλώσεων και χαρακτηρίζεται από ένα τυφλό και αβυσσαλέο μίσος κατά των ανδρών, to be a man is a sin – το να είναι κανείς άνδρας είναι αμαρτία είναι το λογότυπο τους», λέει στον ΕΤ ο πρόεδρος του Συλλόγου για την Αντρική και Πατρική Αξιοπρέπεια, Νίκος Σπιτάλας, αναγγέλλοντας το διεθνές συνέδριο του προσεχούς Ιανουαρίου, στη Δράμα, με θέμα «Δικαιοσύνη και Αυτοσεβασμός Αντρα και Πατέρα».
Η ψυχολόγος Λιάνα Καλιέρου, που ετοιμάζει σχετικό βιβλίο, δηλώνει πως «οι άντρες είναι γενεσιουργοί και οι γυναίκες οφείλουν να το παραδεχθούν», ενώ από το χώρο του θεάματος, που επίσης «κατηγορείται» για την… πτώση των αρσενικών, η ηθοποιός Πέγκυ Τρικαλιώτη αντιδρά εύστοχα: «Σώστε τους άντρες, μπας και μας διεκδικήσουν ξανά», ο δε σεναριογράφος Φίλιππος Δεσύλας περιγράφει στον Ε.Τ το πρόβλημα με οκτώ μόνο λέξεις: «Για να βρεθεί ισορροπία, πρέπει πρώτα να χαθεί…»
Σάββατο, 13.09.08
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ελεύθερος Τύπος